Lutri végre írt a gazdinak!

2014. február 02. 20:59 - Macska_fogó

Lutri - avagy hogyan lesz bizonytalan cicából magabiztos macska?

Lutri vagyok, de nem lottózom! De még csak lóversenyre se szoktam járni! Inkább csak olyan bizonytalan voltam, mint a kutya vacsorája.

WP_001170.jpg

Még jó, hogy én macska vagyok, így mindig kapok enni. Mert enni azt szeretek, igaz, elég kiscica vagyok, több értelemben is. Fiatal is vagyok (alig múltam 1 éves), és kistestű is. Igazi aranyos cicalány vagyok, na. Ráadásul az összes többi állatot, legyen az macska vagy kutya, imádom. Egyedül a kétlábúaktól tartok kicsit, de lehet, hogy ez is változni fog, mert a mostani kétlábúm naponta kétszer ad enni, és egész rendes velem. Aludhatok az ágyában, kispárnának használhatom a kutyát, meg ilyesmi. Szóval ezért néha hagytam már, hogy megsimogasson, de azért nem akarom, hogy elbízza magát. A többiek a múltkor kérdezték, hogy én várom-e már a gazdit. Megkérdeztem, hogy az meg ki? Én még sose hallottam róla. Nekem még sose volt, itt is csak ideiglenesen vagyok. De így belegondoltam, hogy lehet, hogy jó lenne, ha nekem is lenne egy saját gazdim. Az olyan biztonságosan hangzik. Még fiatal vagyok, most kell kipróbálnom új dolgokat, szóval lesz valaki a gazdim? Nem sok időre, csak örökre! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr135783590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása