Kemi bújós cica lett! - 3. hét

2014. november 24. 22:01 - Macska_fogó

Kemeny (kemeni) - Kemény kiscsajból bújós cica lesz?

Mielőtt elkezdtem a projektet, azt mondtam, hogy pár hónapon belül bújós cica lesz Kemiből. Hát jelentem, hogy misson accomplished, ugyanis három hét után az lett! Jó, csak nekem bújik, de ez akkor is nagyon gyors változás ahhoz képest, hogy három hete meg akart támadni. Aki nem hiszi el, az nézze meg ezt a videót:

Akkor ezennel a projektet befejeztem, kérem az újabb menthetetlen cicát :) Jó-jó, csak viccelek, hiszen még sok munka van Kemin. Itt van például a simogatás, amit még nem szeret. De nézzük inkább azt, miben haladtunk a héten.

  • Félelem nélkül mozog a jelenlegi területén, nem ijed meg zajoktól és a többi állattól. Nem is olyan régen még bekakált ijedtében egy hangosabb zajtól. 
  • Ha meglát, odajön hozzám és bújik! Korábban ez az elfutás és a fújás/morgás volt.
  • Egészen közel enged magához, akkor is, ha alszik. Ez azt jelenti, hogy biztonságban érzi magát.

Volt azért egy negatív dolog is, Kiengedtem az előszobába, és ott megtalálta a falvédőt, amit kicsit lebontott, és bebújt alá. Mivel én nem elbújós és félős macskát akarok, ezért ezt azonnal levettem, most nincs hova bújnia ismét.

De ami fontos, hogy magabiztosan mozog a területén, és engem elfogadott. Tiszta, nyílt tekintete van, és rengeteget dumál. Ami most jön, az a simogatás, és a többi állat elfogadása. Ugyanis ha a kezemet nyújtom felé, akkor továbbra is mindig odacsap a mancsával, és a többi állatra is fúj. Szóval ezen még dolgozni kell, de határozottan jól haladunk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr236930185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása