Kemi a bújós ölcica - 11. hét

2015. január 18. 22:35 - Macska_fogó

Kemeny (kemeni) - Kemény kiscsajból bújós cica lesz?

A legutóbbi bejegyzés óta mintha egy másik macskáról kéne írnom. Kemi most is az ölemben ül, miközben ezt írom, bújik és dorombol :) A képek szerintem többet mondanak ezer szónál :)

wp_002628.jpg

Szeret mellettem aludni az ágyban, és ha reggel felkelek, méltatlankodó nyávogással adja tudtomra, hogy mennyire nem örül, hogy felkeltettem :D Amúgy is mád a takaró alatt aludni, vigyáznom kell, hogy ellenőrzés nélkül ne feküdjek az ágyra (vagyis rá :)

wp_002625.jpg

A többi macskával még vannak vitái, de nem veszélyes rájuk. Ez inkább csak olyan hiszti nála, és a kaja, vagy a gazdi féltése a többiektől :)

Most már csak a többi macskával való kapcsolatán kell javítani kicsit, de az most sem vészes. El nem tudom mondani, mennyire örülök, hogy magamhoz vettem, és adtam neki még egy esélyt. Mert megérdemli, ahogy minden állat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr287087107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása