Glória második hete - hatalmas fejlődés!

2015. április 05. 19:27 - Macska_fogó

Glória - felragyog-e az élete reménysugara?

El sem hiszem, hogy még csak 2 hete van nálam Glória, ugyanis óriási fejlődésen ment keresztül ennyi idő alatt!

wp_002906.jpg

Ugye múlt héten ott tartottunk, hogy Glória nagyrészt a ketrecben kuksol, és kajával lehet csak kimozdítani ebből a helyzetből. Na hát pár napja egészen meglepő dolog történt! Vettem ki az almot, több macska volt körülöttem, és erre kiszaladt a kezem mellett! Kíváncsi, lettem, mi lesz a dolog vége. Először bement egy biztonságosnak tűnő alomtálba (ezt azóta megszüntettem, azt akarom, hogy elől legyen).

wp_002920.jpg

Majd megtalálta Safrát, aki nagyon szimpi neki, talán kicsit jobban is, mint azt ő szeretné, ahogy a lenti videó is látszik :D

Már folyamatosan kint van, kint eszik, és közben végig tudom simogatni. Csak akkor megy vissza a ketrecbe, ha megijed, és kell neki egy biztonságos hely. A többi cicának általában örül, és a kutyáktól sem tart annyira. Egyelőre a konyhából nem mozdul ki, látszik, hogy azt tekinti területének. Viszont az ablakban volt már, és a helyiségen belül szabadon mozog. Ezt kell majd tovább terjeszteni.

Szerintem nagyon jól haladunk, a kaja és a többi macska nagyon sokat segít a vele való kommunikációban. Biztos vagyok benne, hogy jövő héten még több eredményről tudok beszámolni!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr337341900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása