Glória és Lutri együtt oldódik! - videóval

2015. október 19. 00:28 - Macska_fogó

Ma olyan történt, amit én is alig hittem el! Miközben a kanapén ültem, egyszer csak feljött mellém Glória. Ez korábban sosem történt meg! Szépen lefeküdt, és engedte, hogy odategyem hozzá a kezem!

img_1127.JPG

Mikor persze hozzáértem, azonnal leugrott, de rögtön vissza is jött (ez nagyon jó jel)! És ami ennél is meglepőbb, hogy a másik "magának való" cicámat, Lutrit is hozta magával :) Itt fetrengtek együtt úgy, hogy Glória hozzám bújt, sőt dorombolt! Sose hallottam még dorombolni a kislányt! :)

A képek magukért beszélnek, és videót is csináltam az összhangról :)

Van tehát igénye a törődésre, csak kicsit kéreti magát a kislány! Az biztos, hogy Glóriának a többi állat, legyen az kutya vagy macska, sokkal fontosabb, mint az emberek. Így ezen keresztül lehet hozzá eljutni. Drukkoljatok, hogy ez ne csak egyetlen alkalom legyen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr237989007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása