2. nap este - Lucifer

2013. szeptember 16. 17:27 - Macska_fogó

Lucifer megszelídítése, avagy hogy lesz ördögből kiscica?

wp_000174_1379345211.jpg_640x480

VÉGRE VÉGRE! Most láttam először itthon, hogy megvan benne a vágy arra, hogy boldog, bújós cica legyen! Ma alig 10 perc simogatás után kezdett feloldódni, először visszapislogott, majd elkezdett egész halkan dorombolni. A végén odáig fajult a helyzet, hogy iszonyat hangosan dorombolt és bújt a kezembe! Ezt korábban a menhelyen is elértem nála, de azt hittem, hogy hosszabb ideig tart majd újra beférkőzni a bizalmába. De nem, egyáltalán nem olyan reménytelen eset! Jutalomként megetettem, ami alatt azt kell érteni, hogy simogattam, miközben tartottam neki a tálat, mert másképp nem volt hajlandó enni  Sikerült elérni, hogy kidugja a fejét a fekhelyről evés közben, holnap majd még tovább megyünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr915517554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása