Most nekem kell SOS segítség!

2016. február 15. 15:13 - Macska_fogó

Segítségre van szükségem sürgősen, ezért fordulok Hozzátok, a nyilvánossághoz. Február végéig van hol laknom, utána az állatokkal együtt kell nekem hely, hogy ne kerüljünk az utcára. Elsősorban menhelyen keresek gondozói munkát bentlakással, vagy értékesítés-támogatást, adminisztrációt csinálnék szívesen.

12085216_10203595021076108_231780401_o.jpg

E hónap végén tehát el kell hagyjam azt a lakást, amit 7 éve bérelek. Ezt 3 hónapja tudom, nem is ez a baj, hanem hogy eddig úgy volt, hogy egy rokonhoz mehetek legalább pár hónapra. A hónap elejétől munkám sincs, ezért ez tűnt az egyetlen lehetséges megoldásnak. Azonban a rokon múlt héten közölte, hogy nem, mégsem mehetek hozzá.
Úgyhogy itt vagyok a nagy sz@rban 2 kutyával és 5 macskával, akik mind kötődnek hozzám. A macskák közül kettőt születése óta gondozok, egyet a gazditól fogadtam be, mert le akarta altatni, egyet utcáról szedtem össze. Egy pedig beteg, és szinte a halálból hoztam vissza. A lenti albumban megnézheted őket és a történetüket. Ők tehát vannak, és a felelősségem is feléjük, de állásom, lakásom és félretett pénzem nincs.

Dolgoztam menhelyen és kutya-macskapanzióban is, kutyákkal tudok bánni, a macskákkal pedig olyannyira, hogy "macska-suttogónak" is hívnak.
Több antiszociális, reménytelennek hitt cicát rehabilitáltam és adtam gazdihoz, és a blogomon keresztül (szeretemacicamat.blog.hu) pedig számtalan gazdinak adtam tanácsot macskájuk viselkedésével kapcsolatban. Én szervezem második éve a Szilveszteri Állatmentő Ügyeletet (https://www.facebook.com/szilveszteriugyelet), ahol a szilveszteri durrogtatások áldozatait igyekeztünk hazajuttatni.
Emellett emberekkel is tudok kommunikálni, mert közel 10 évet dolgoztam értékesítésben, és adminisztrációs feladatokat és koordinációt is el tudok látni, mert 4 évig voltam sales koordinátor.


Mindenképpen támogatói munkát keresek. Vagy értékesítés-támogatást, amiben 4 évet dolgoztam, vagy menhelyen/állatvédő szervezetnél keresek munkát, lehetőleg bentlakással. Egy szoba-konyha, ahová vihetem az állataim, bőven elegendő lenne nekem, üresen is, mert bútoraim vannak.

35 éves vagyok, jelenleg Budapesten élek, de hajlandó vagyok vidékre is költözni. Kérésre önéletrajzot is küldök. Elérhetőségem: Pintér Attila, 70-501-7142, attila.pinter42@gmail.com
Előre is köszönök minden segítséget!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr868392982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Senkike93 2016.02.15. 16:25:13

Strázsa Kutyaiskola, a népligetnél vannak. Panzió is egyben kutyák számára, próbáld meg őket.

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2016.02.15. 16:42:15

Osztottam minden felületen, ahol csak tudtam! Drukkolok!

Macska_fogó 2016.02.15. 22:22:58

köszönöm hogy ennyien akartok segíteni, nagyszerűek vagytok! :) Megkeresek mindenkit, akit ajánlottatok, küldök mindenkinek önéletrajzot, aki kérte, és jelzem, ha lett valami konkrét!

Violetta Kovács 2016.02.15. 23:19:55

Kérnék szépen egy telefonszámot, gondolkodunk egy másik gondozói álláson is a németjuhász mentésnél.

Macska_fogó 2016.02.16. 00:23:00

@Violetta Kovács: benne van a posztban, 70-501-7142 :) Mennyire komolyan gondolkodtok? Mi lenne a feladat?

Piroska Kamarás Antalné 2016.02.16. 16:06:44

Herosz Budatétény is gondozót keres.

Macska_fogó 2016.02.16. 16:09:12

@Piroska Kamarás Antalné: nem találtam meg a hirdetésüket, de írtam nekik a honlapon megadott emailre. Köszönöm!

Andrea Tóth 2016.02.16. 18:10:46

Állatbarát alberlet
Hirdető K. Denes. Feladás dátuma február 15. 11:16. Hirdetés kezelése
Állatbarát alberlet
Állatbarát alberlet Állatbarát alberlet 2. kép Állatbarát alberlet 3. kép Állatbarát alberlet 4. kép Állatbarát alberlet 5. kép Állatbarát alberlet 6. kép Állatbarát alberlet 7. kép
60 000 Ft
Kategória: Sorház/ikerház/házrész, Kiadó Szobák száma: 2 szobás Állapot: Felújítandó Fűtés típusa: gáz-cirkó Szintek száma: 1 Lift: Nincs Ingatlan típusa: tégla Kilátás: utcai Erkély: Nincs Bútorozott-e: igen Parkolás: Udvarban Méret: 40 m²

Cca 40 m2-es, házrész Kiado.
60 ezer/hó plussz rezsi+2 havi kaució.
Kutya, cica hozható.
Kapcsolat a hirdetővel
#

Név

Email

Telefonszám

evacat 2016.02.16. 19:09:38

Bocs, figyelmetlen voltam, megörültem, de nem vettem észre, hogy Tóth Andrea is ezt jelezte.

Szalayemo 2016.02.21. 20:35:01

Április vége felé a gyöngyösi utcai metrómegállónál, bútorozatlanul kiadó lesz egy 1 szobás lakás, Neked amíg lábra nem állsz 50+rezsiért. Csak mert tudom milyen munkanélkülinek lenni(lassan egy éve vagyok az) és tudom milyen nehéz állattal albérletet találni. Sajnos egyenlőre elég rossz állapotban van, ezért fel lesz újítva már amennyire megtehetjük, viszont pont ezért nem is tudnék kisebb összeget ajánlani.
Esetleg a gyömrői árvácskáknál próbálkozz, úgy tudom van ottlakó gondozó, azt nem tudom, hogy most keresnek-e még, de egy próbát megér :)

WhiteTara 2016.02.24. 09:30:32

Egy nemzetközi misszionárius szervezet szoftverfejlesztő csapata munkatársakat keres.

Azonnali (2016. március 01.) munkakezdéssel 2 munkakörbe keresnek:
1. Programozót
- Javascript-ben való tapasztalattal
- front-end web development tapasztalat előny (de nem feltétel).
- jó angol nyelvtudással

2. Programozót
- mobile apps (iOS e/o Android és/vagy Corona/Xamarin) fejlesztő-tapasztalattal
- jó angol nyelvtudással

Amit kínálnak:
- kezdetben határozott idejű (6 hónapos) szerződés, ám hosszútávú céllal, perspektívával
- fizetés:1000 USD/hó
- munkahely Budapest központjában." +36 20 429 8171
neridavide@gmail.com

Elvíra 2016.02.28. 15:49:57

A szombathelyi Fekete István állatotthon felvételt hirdetett férfi munkaerő számára!

GYk 2016.03.09. 12:48:49

NOÉ Állatotthon Alapítvány keres, 8 órás bejelentett munkára munkatársat.
Feladatok: állatok körüli teendők ellátása (pl. takarítás, gondozás), gépkocsivezetői feladatok (legalább 5 éves vezetői gyakorlat/rutin), egyéb a telephelyen felmerülő NEHÉZ fizikai munka.
Feltétel: kemény fizikai munkára való alkalmasság, nagy munkabírás, állatszeretet, állatgondozói tapasztalat, büntetlen előélet, leinformálhatóság, B kategóriás jogosítvány és gépkocsivezetői gyakorlat (a jogosítványtól és legalább 5 éves vezetői gyakorlattól NEM tudunk eltekinteni!), rugalmasság és csapatjátékos szemlélet.
Munkavégzés helye: Budapest, 17. kerület
Munkaviszony kezdete: azonnal
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és nettó fizetési igény megjelöléssel kizárólag az alábbi e-mail címen lehet: allastkinalok2@gmail.com
süti beállítások módosítása