Glória utolsó esélye

2016. január 18. 21:50 - Macska_fogó

Egyeztettem ma Glória miatt a dokival, és semmi biztatót nem mondott nekem... Persze azért se én, se Glória nem adjuk fel!

img_1921.JPG

A doki szerint az, hogy megint ennyire rosszak lettek a veseértékek, azt jelenti, hogy nem lehet otthoni körülmények között kezelni. Sokat fogyott, az étvágya nem jött vissza. De a kedve jó, és nem akarja feladni! Ráadásul a kis félős, tartózkodó cicából az alatt a 2 hónap alatt, hogy naponta cibáltam orvoshoz, gyógyszereztem és különféle kínzásokkal kezeltem, egy bújós, kedves cica lett! 2 hónappal ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna ez a kép, hogy kislány az ölemben legyen, sőt, doromboljon és bújjon! Valahogy Glória rájött, hogy az állandó piszkálással segíteni akarok neki, és talán ezért hálás.

Éppen ezért, és mert ő sem adta fel, mi sem fogjuk, Ezért szerdán megismételjük az intravénás infúziózást, amit még pár napig kapni fog. Átmossák az orrát, ez hátha segít a légzésén, vagy találnak benne valamit, ami okozhatja az orrfolyást. Majd a hét végén megismételjük a vérképet, amikor is a veseértékeknek már jónak kell lenniük, Ez a terv tehát, nagyon kell most a drukk a kislánynak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr138284208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása