Matuka, avagy egy kiscica feljegyzései - 5. rész

2019. február 14. 17:18 - Macska_fogó

VI. fejezet – SOS! Kosztos belém szeretett!

Nehezen tudom megemészteni a tegnapi napot. Igazából még azt sem értem, hogy miért akart elvinni és ott hagyni valahol. Nem szeret engem? Pedig nagyon sokszor hallottam Anyától, hogy „De szeretlek kicsi Matukám!” Matuka igaz története folytatódik, írta Véghné Cs. Szilvia.

49899649_344627179468202_3820683098408878080_n.jpg

Teltek a napok, és egy napsütéses, ámde hideg napon valami történt. Kosztos egész nap itt volt Anyánál és nem tágított mellőlem. Ez már csak azért is fura, mert ő általában vacsora előtt jön és vacsora után el is megy, persze ha nagyon hideg van, marad, és pihen a házikójában.

Már este sem akart tágítani, no de az meg, hogy egész nap a sarkamban legyen?! Folyamatosan jött utánam, piszkált, és nem tudtam lerázni. Már az ő házába sem mertem bemenni aludni –mostanában ott szoktam pihenni – mert oda is jött utánam. Anyától hallottam, ahogy Katival beszélgetett. Azt mondta neki, hogy „Matuka beivarzott és hogy holnap felhívja a doktor bácsit”.

"Hogy mit csináltam? Nem csináltam én semmit! Anya! Hallod?? Nem csináltam semmit!"

Sajnos már nem csak Kosztos nem hagyott békén, megjelent Anyánál egy hatalmas – még a szürke cicánál is nagyobb – macska. Kergettek folyamatosan, és már árkon bokron túl voltam, ők meg csak jöttek utánam. Azt sem tudtam, merre szaladjak.

"Mi van itt? Itt mindenki megbolondult?"

Nagyon sötét éjszaka volt, mikor vissza mertem menni Anyához. Képzeljétek, ő az ajtóban várt és amint meglátott nyitotta is az ajtót, majd megint bevitt a házba!

"Ez egy őrület! Kezdődik minden elölről?? Nem elég, hogy egész nap bujkálnom kellett, és most megint a házban vagyok?"

22-22.jpg

Anya bevitt egy szobába. Csendes szoba volt, hatalmas ablakkal. Adott Anya enni, de annyira fáradt voltam, hogy egyszerűen nem volt erőm körül nézni. Bebújtam egy szekrénybe, és álomba szenderültem, azt éreztem, itt biztonságban vagyok.

Reggel Anya jött be hozzám, és hozott reggelit. Már bent volt a tányérom, a házikóm és az összes játékom. Megreggeliztem, és annyira jó meleg volt, hogy ismét elaludtam.

Matuka legközelebb a fentiek miatt Doktor bácsinál jár, furcsa dolog történik vele, és olyan dolog is kiderül, ami hatással lesz egész további életére. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr2014627460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása