Miért olvassátok a cicás blogot? - 7 vélemény

2020. szeptember 28. 12:01 - Macska_fogó

Most szeptemberben lett 7 éves a blog, ezzel kapcsolatban több cikket is írtam, most viszont azt mutatom be, ti mit írtatok: miért olvassátok a blogot, miért és mi tetszik benne. Kiválasztottam tehát hét, általatok írt véleményt a blogról, különböző helyekről, különböző témákban.

pexels-dids-1322483.jpg

Nagyon köszönöm, hogy kedvelitek az írásaim, illetve amit csinálok, és köszönöm, hogy megosztjátok ezt velem! Külön örülök annak is, hogy a blog Facebook-csoportjában egyre többen vagytok, és sokan segítetek ott is egymásnak. Nagyon jó, hogy egy ilyen összetartó és segítőkész közösség jött létre, ezért külön köszönet nektek, a csoport tagjainak! Jöjjenek tehát a ti véleményeitek, miért szeretitek a cicás blogot? Ha pedig te is szeretnéd elmondani, kérlek tedd meg, akár kommentben, akár a Facebook-oldalon! Előre is köszönöm!

LEGYÉL PÁRTFOGÓ! Kérlek, hogy támogasd a blogot, akár csak kávé árával, hogy továbbra is minőségi tartalmat tudjak nektek adni, és még több cicának és gazdinak segíteni! Támogatni Patreonon keresztül tudsz, kattints a linkre! Ha tudni szeretnéd, mit kapsz a támogatásért, vagy segítségre van szükséged a regisztrációhoz, a fenti linkeken azt is megtalálod. Köszönöm!

Krisztinának segített az összeszoktatásban

Nekünk nemrég segítettél az összeszoktatással kapcsolatban. Így most már 3 boldog cica boldog gazdijai vagyunk. Egyéves cicáink mellé került egy 16 éves öregfiú. Az összeszoktatás ideje kb. 2-3 hét volt az általad leírtakat követve. Most már együtt pihennek az ágyon, egymás mellé fekszenek, egymás mellett esznek minden gond nélkül! Köszönjük a hasznos információkat, tanácsokat!

Edina és a családja is köszöni

Első körben miattatok lettünk cicások. Én nem tudtam, hogyan vágjunk bele. De sokat olvasva itt, úgy gondoltam menni fog. Ma már 3 cicánk van, akik most ismerkednek egymással. Volt amikor elakadtam, akkor gyors hasznos segítséget kaptam a Facebook csoportban. Mi családként köszönjük, hogy 3 cica élhet boldogan, mert segítettek menteni őket!

Virág félős kiscicája simogatható lett

A blogodnak hála 3 hét után végre meg tudtam simogatni a félős kiscicánkat, és még dorombolt is közben! Köszönöm a blogot, nagyon hasznos! 

pexels-engin-akyurt-3356488.jpg

Sren azt szereti benne, hogy érthető és a macskákat annak mutatja, amik

A Sokszínű Vidék magazin oldalain találkoztam a Veled készült interjúval. Azóta is csak örülni tudok, hogy meg-megemlítenek a médiák, mert így több ember talál rá a blogra, és ezzel több állatka kaphat érdemi segítséget.
Azt szeretem benne a legjobban, hogy érthetően és világosan helyreteszi a (a mai bolond világban sokszor meglehetősen kitekeredett) látószögeket. Pontosan annak mutatja be a macskát, ami, és akárcsak Galaxy vagy Millan, az állat szemszögéből, körültekintően, de a legegyszerűbb megoldásokat alkalmazva segít. Nagyon szeretem ezen belül, hogy kiemeli a felelős állattartás és az állathoz való türelem fontosságát.

Orsolya szerint a sokféle téma miatt tökéletes

Én tavaly lettem cicás, előtte kutyás voltam. Valamit kerestem a neten, és így találtam rá a blogra, azután a csoportra. Szeretem, hogy sokféle téma van itt, tényleg mindenről szó van, ha jó, ha rossz. Szerintem ahogy van, így tökéletes!

Eni rutinos gazdi, de ő is új dolgokat tanult

Rutinos állattartó lévén, azt hittem, nem tudnak fejtörést okozni, mégis, mikor februárban befogadtam egy 10 éves antiszociális, iszonyat félős, traumás cicát, bizony segítség után kellett néznem, és akkor botlottam ebbe a blogba, ami nagy hasznomra vált! Az oldalon lévő tanácsok, leírt tapasztalatok alapján sokat tudtam segíteni a mentett cicának, aki mára kiegyensúlyozott, boldog, doromboló ölbecica lett, és boldogan vár munka után haza... Még rutinos gazdiknak is lehet mit tanulni, bátran ajánlom Pintér Attila írásait mindenkinek!

pexels-helena-lopes-1931367.jpg

Brigitta szerint szuper és egyedi

Mindig volt cicám. Rövid cica nélküli időszak után, úgy döntöttem, hogy befogadok egyet. A Cat Flow-tól fogadtam örökbe, ők ajánlották a blogod. Szuper! Egyedi! És mindig mindenkinek válaszolsz! Szívvel lélekkel írod. Köszönet! Gratu!

Köszönöm még egyszer ezeket a fantasztikus véleményeket, mindig öröm őket olvasni, és megerősít abban, hogy érdemes csinálni. Kérlek, ha neked is van véleményed, segített egy cikkem, vagy közvetlenül tőlem kérdeztél, akkor írd le kommentben! 

Ha tetszett a cikk, vagy rendszeresen olvasod a blogot, esetleg segített neked egy írásom, vagy én adtam neked tanácsot, amivel sikerült jobban megérteni és "megszelídíteni" a cicádat, akkor támogasd a munkámat, legyél Te is rendszeres pártfogója az oldalnak! Kattints ide a részletekért: https://www.patreon.com/szac

Valamint ha tetszett ez az írásom, kérlek oszd meg, és lájkold a Facebook-oldalam, illetve jelentkezz a blog Facebook-csoportjába, ahol hasznos tippeket kaphatsz sok macskás témában!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr8616188156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása