Megoldódott a helyzetem, köszönöm!

2016. február 28. 09:07 - Macska_fogó

Valamikor közel 1 hónapja segítséget kértem Tőletek, mert nagy bajban voltam. Most úgy tűnik, megoldódik végre a helyzetem! Kutyákkal, cicákkal együtt megyek egy olyan helyre, ahol azzal foglalkozhatok, amit igazán szeretek, és egy teljesen új életet kezdhetek. És ezért ezer köszönet nektek is!

419837-new-life.jpg

Egy német tulajdonú menhelyen fogok dolgozni Kecskemét mellett, ahol kb. 60 kutya lesz rám bízva. Sok meló lesz, és nem lesz könnyű, de erre vágytam már jó ideje. Külön köszönöm Tőzsér Juditnak, a Mentsvár az Állatokért Alapítvány elnökének, és a Gong Rádió igazgatójának, hogy közbenjárt az érdekemben, nem tudok eléggé hálás lenni érte! Drukkoljatok, hogy beváltsam a reményeket! :)

Sokat gondolkoztam azon, hogy a városi életből merjek-e egy ekkora ugrást megtenni. Nem túl nagy falat-e ez nekem, és mi lesz, ha nem jön be? És arra jutottam, hogy sok ember azért nem változtat az a nem megfelelő életén, mert ugyan az rossz, de legalább a megszokott rossz, azt már ismeri. Viszont ha változtat, az lehet hogy jó lesz neki, de lehet hogy nem. De az esély megvan rá, hogy jó legyen, én ezért nem akarom ezt eldobni magamtól.

Az első 1-2 hétben lehet, hogy nem lesz netem, de amint online lehetek újra, jelentkezem. Glória jön velem természetesen, róla is majd tudósítok, hiszen tudom, mennyire követitek az ő életét.

Szóval köszönet mindenkinek, a sok megosztásért, a kedves telefonokért és üzenetekért, a felajánlásokért, és egyáltalán, hogy figyeltetek rám! Nagyon jó érzés volt, és veletek együtt el tudtam érni, amit akartam :) Szóval respect nektek, és ha kérdésetek van cicás témában, továbbra is tegyétek fel! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr238424938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása