Köszönöm, jól vagyok!

2016. május 08. 23:48 - Macska_fogó

És ezt teljesen komolyan mondom! :) Aki emlékszik és követte az eseményeket, az tudja, hogy három hónapja kértem segítséget Tőletek. Lakhatási problémáim voltak, és állatokkal akartam dolgozni, Egy hónappal később sikerült is megoldást találnom, és most, 2 hónap után elmondom, hogy is érzem magam.

Fantasztikusan!

Egy német ajkú menhelyen dolgozom Kecskemét mellett, egy tanyán élek, ahol 60-70 kutyát gondozok nap mint nap. Felelősségteljes munka ez, és sokat kell dolgozni, hogy az állatok mindent megkapjanak, amit csak menhelyi körülmények között lehet. De azt hiszem, ez az egyik legjobb hely nekik, leszámítva persze a gazdis életet. A  főnököm elégedett velem, én pedig nagyon élvezem, amit csinálok. Csináltam pár képet, hogy lássátok, milyen látvány tárul elém a mindennapokban :)

Ugyan sokat vagyok egyedül, nem tudok elugrani este egy moziba, sok mindent magamnak kell megoldanom, és sokat dolgozom, de azt csinálom, amit szeretek, és olyan helyen élek, ahol esténként látom a csillagokat, tücskök ciripelnek és békák kvartyognak, nappal pedig a fent tájban gyönyörködhetek Dunántúli gyerekkén sosem értettem, Petőfi miért szerette az Alföldet, de megvan ennek is a szépsége. Hát kellhet ennél több bárkinek? :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr608697622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása