Kislányra emlékezve

2017. március 19. 13:41 - Macska_fogó

Glória egy éve ment el

Szomorú évforduló van, ma egy éve, hogy elengedtem Glóriát. Egy évig volt nálam ideiglenesben az Állatmentő Seregtől, aminek majdnem a felét orvoshoz járással töltöttük, és talán pont ezért, a sok foglalkozás miatt nagyon közel került hozzám.

foto_2.JPG

Az évfordulóra kicsinosítottam a sírját, kapott új fejfát és ültettem neki virágokat is. Fénykép már korábban is volt róla a hálószobámban. Biztos lesz, aki szerint ez túlzás, aki szerint csak egy macska volt. Valóban, egy macska volt, de nekem sokat jelentett, és meggyőződésem, hogy a temetés, a sír és minden más, ami a gyászhoz kapcsolódik, nem az elhunyt miatt szükséges, hanem a gyászolóknak segít. Nekem ez segített.

A blogban rendszeresen írtam róla, emlékeztetőül félős cicaként került hozzám, egyik mellső lábát egy korábbi törés miatt csak részlegesen tudta használni. Kezdetben a többi állatot szerette, de tőlem tartott. Majd kiderült, hogy leukós, és innentől szinte naponta jártunk orvoshoz. Volt hogy 3 hétig nem evett, én etettem fecskendővel. Több orvosnál is jártam vele, volt hogy este, munka után 8-ra odaértünk, és éjjel kettőkor jöttünk el. Hogy ezt meg tudtuk oldani, ez nektek volt köszönhető, ugyanis kocsim nem lévén mindig kellett fuvar. Ezért is teszem közzé ezt a posztot, ezzel is meg szeretném nektek köszönni a sok támogatást, drukkolást, fuvart, speciális tápokat (vesebeteg lett a leukó miatt) és anyagi támogatást is, amit adtatok. 

foto_1.JPG

Ugyan nem sikerült kislányt megmenteni, de tudom, hogy olyan pár hónapot adtunk neki, amikor végre megtudta, milyen gazdis cicának lenni és ölben aludni. Sok mindent tanultam tőle, magamról és a macskákról is, és mindig emlékezni fogok rá.

Nyugodj békében, kicsi Glória, kislány!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr4012350597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása