7 éves a cicás blog!

2020. szeptember 06. 16:21 - Macska_fogó

Szinte hihetetlen, de hamarosan a 7 éves évfordulója lesz annak, hogy létrehoztam a blogot, amiben macskák viselkedésével foglalkozom. Az induláskor magam sem gondoltam, hogy ennyi év után is még írni fogom, sőt, ennyien olvassátok és kértek segítséget. De mi is tulajdonképpen a Szeretem a cicámat blog, mit ad neked, és én miért írom?
image-from-rawpixel-id-542107-jpeg.jpg

Tehát 7 éve, egészen pontosan 2013. szeptember 16-án írtam meg az első posztot a blogban, az első témák Lucifer, a félős cica megszelídítése volt, illetve ezzel párhuzamosan pár gyakorlati tanács, hogyan érdemes macska rehabilitációba kezdeni. A szülinap okán ebben a hónapban csupa olyan poszt lesz, ami valamilyen formában visszatekint az elmúlt évekre, kiemelek fontos és/vagy hasznos cikkeket, illetve megosztok pár személyes élményt is, például azt, mit is jelent nekem a SzaC, vagy miért kezdtem el, de arra is kíváncsi lennék, neked mit adott a blog, te miért olvasod? Valamint idén indítottam el a blog támogatásához szükséges Patreon-oldalt, ezért ha hasznosnak találod a munkámat, kérlek, hogy te is támogass!

LEGYÉL PÁRTFOGÓ! Kérlek, hogy támogasd a blogot, akár csak kávé árával, hogy továbbra is minőségi tartalmat tudjak nektek adni, és még több cicának és gazdinak segíteni! Támogatni Patreonon keresztül tudsz, kattints a linkre! Ha tudni szeretnéd, mit kapsz a támogatásért, vagy segítségre van szükséged a regisztrációhoz, a fenti linkeken azt is megtalálod. Köszönöm!

Miért kezdtem el?

Ez elég összetett kérdés, ezért majd külön posztban fogom ez részletezni, de röviden azt tudom rá válaszolni, hogy azért, hogy minél több rászoruló cicának és gazdinak segítsek. Mikor elkezdtem, már azzal elégedett lettem volna, ha akár csak egy cicának segít a blog, ennél pedig jóval többnek sikerült szerencsére, ahogy lentebb olvashatod is, hogy jelenleg

legalább 650 gazdi és cica élete lett boldogabb

a blognak köszönhetően! Ez jó dolog szerintem, és ezek között nincsenek benne azok, akik nem kérdeztek, hanem a blogban leírtakat követve oldották meg a felmerült cicás nehézségeket.

Mit kapsz te a cicás blogtól?

pexels-snapwire-38867.jpg

Az évek alatt többféle formában próbáltam nektek segíteni, több platformon és különböző módokon is. A blog fő témája a macskák viselkedése, a mentett cicák szocializációja, illetve viselkedési problémák megoldása. A fő témák tehát, felsorolásszerűen:

  • Új cica befogadása
  • Mentett (félős vagy agresszív) cica rehabilitálása
  • Cicák összeszoktatása
  • Cica és kutya összeszoktatása
  • Szobatisztasági problémák megoldása
  • Támadások, durva játék és agresszió elleni megoldások
  • Éjszakai dorbézolások, unatkozó cicák elleni tanácsok
  • Költözés macskával
  • Etetési/itatási nehézségek megoldása viselkedési oldalról
  • Hogyan viselkedjünk a cicánkkal?

Fentiekhez a Minden a cicád megneveléséhez című cikkben találsz linkeket, ahol részletesen ki vannak fejtve ezek a témák. Emellett még a lenti témakörök is nyomatékosan jelen vannak a blogban, kattintás után az adott témához jutsz:

christina-hernandez-jbkvfapn7-o-unsplash.jpg

Lássuk most, hogy jelenleg, 7 év után, mit ad neked a SzaC? Nézzük számszerűen:

  • Közel 300 cikk a blogban a fenti témákban
  • Jelenleg hetente egy új cikk a blogban
  • Hetente egy korábbi, de még aktuális cikk újra kiemelése Facebookon
  • Hetente két érdekesség röviden cicákról, Facebook-posztban
  • Kérdezési lehetőség a blogban kommentelve
  • Kérdezési lehetőség a Facebook oldalon, üzenetben
  • Felteheted  kérdésed a blog Facebook-csoportjában is

Arról, hogy miről és hogyan tudsz tőlem kérdezni, írtam már korábban.

Hány cicának és gazdinak segítettem?

Röviden, a számok nyelvén arról, hogy mennyien fordultatok a blog indulása óta közvetlenül hozzám. Megdöbbentő, hogy összesen már 650 gazdi kérdezett tőlem a cicája viselkedéséről, és az elmúlt egy évben 250-en! Részletesen:

  • A blog indulása óta kb. 300-an kérdeztetek tőlem a bejegyzések alatt kommentekben
  • Facebook üzenetben már 350-en kerestetek meg, egy év alatt több, mint 150 kérdés jött itt
  • A Facebook-csoport posztjainak száma közel 5 000 az indulása óta (2018. január)

A számok nyelvén a blogról és a hozzá kapcsolódó tartalmakról

Tehát közvetlenül már nagyjából 650 gazdinak segítettem, a lenti számok pedig azt mutatják, közvetve mit adtam nektek, és ti mennyire szerettétek az egyes tartalmakat:

  • Volt olyan cikk, amelyiket majdnem 85 ezren olvastatok el 24 óra alatt! 
  • Az összes oldalletöltés a blogban 1 115 000 letöltés, ez majdnem duplája a tavalyi 600 ezernek, tehát egy év alatt megduplázódott a megtekintések száma!
  • A legerősebb nap 2020. augusztus 3-a volt, akkor 74 ezer oldalletöltést csináltatok. Ez az egy évvel ezelőtti rekord 16 ezernek majdnem az ötszöröse!
  • Facebook követők száma 3 885 fő, ez 1 300-al nőtt tavalyhoz képest.
  • 2020. augusztusban 14 ezren látták a Facebook-bejegyzéseket, ez nagyjából ugyanannyi, mint tavalyi augusztusban.
  •  A Facebook-csoportban jelenleg 2 940 tag van (ez megduplázódott), ők több, mint 3 700 posztot írtak egy év alatt, közel kétszer annyit, mint a tavalyi adat (1 200 volt tavaly).

pexels-leah-kelley-596590.jpg

Tehát sok területen növekedett a blog, mint olvasókban, mint egy-egy cikk olvasottságában, valamint azok is többen lettek, akik hozzám fordultak közvetlenül a cicájuk miatt, aminek természetesen örülök!

Mond el: mit adott neked a macskád blog?

Mint már írtam, azért írom 7 éve a blogot, hogy minél több cicának és gazdinak segítsek. Ezért nagyon hálás és kíváncsi lennék arra, hogy neked mit adott a blog, megtudtál-e belőle valami hasznosat, vagy akár segített megoldani a cicád egy rossz viselkedését? Kérlek, írd ezt meg kommentben!

Hogyan adhatsz te is a blognak?

Ha pedig úgy érzed, hogy te is szeretnél adni valamit cserébe azért a sok mindenért, amit kaptál a blogtól és tőlem az évek alatt, akkor ezt megteheted, egészen könnyen, többféleképpen is. Én mindegyikért nagyon hálás leszek!

Legyél pártfogója a blognak!

Ha van rá lehetőséged, akkor örülnék, hogyha a munkámat úgy is elismernéd, hogy valamekkora összeggel támogatnád a blogot. Akár már 1 euró rendszeres havi támogatásra is lehetőséged van, ráadásul így hozzáférhetsz prémium tartalmakhoz, és velem is közvetlen kapcsolatba kerülhetsz! Itt tudsz támogató lenni: Szeretem a cicámat! Patreon oldal.

Ajánld a blogot Facebookon!

pexels-francesco-ungaro-96428.jpg

Azt is megköszönöm, ha ajánlod a blog Facebook-oldalát, és akár röviden azt is leírod, miért volt neked hasznos a blog. Itt tudsz értékelést írni: Szeretem a cicámat Facebook-oldal

Kövesd és oszd meg a tartalmakat!

De azzal is elismerheted a munkámat, ha követni kezded a Facebook-oldalt, és megosztod a cikkeket ismerőseiddel, így még több gazdihoz eljuthatnak.

Én pedig köszönöm a támogatásod, akármilyen formában is teszed ezt meg, és remélem, hogy még sokáig fogod olvasni a blogot!

Ha tetszett ez az írásom, kérlek oszd meg, és lájkold a Facebook-oldalam, illetve jelentkezz a blog Facebook-csoportjába, ahol hasznos tippeket kaphatsz sok macskás témában!

Valamint kérlek, ha tetszett a cikk, segített neked egy írásom, vagy én adtam neked tanácsot, amivel sikerült jobban megérteni és "megszelídíteni" a cicádat, akkor támogasd a munkámat, legyél Te is rendszeres pártfogója az oldalnak! Kattints ide a részletekért: https://www.patreon.com/szac

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr7316184224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása