Lucky Luke-nak 1 éve lett otthona!

2015. július 11. 19:53 - Macska_fogó

Hogyan segítsünk a környékünkön élő kóbor macskákon?

Ma van pontosan 1 éve, hogy Lucky Luke-ot felhoztam az utcáról, és az eddigi kóbor cicagyereknek otthona lett. Előtte 3 hónapon át ettem, és ugyan nem akartam megtartani, de ennyi idő alatt túlságosan megszerettem :) A projektről a blogon is olvashattok. Akkor volt fél éves kiskölyök, így sokat változott azóta, ahogy én is, és pár dolgot neki köszönhetek. Szóval egyáltalán nem önzetlen dolog, amit csinálok :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr537618674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása