Lucky bizalmába férkőzöm

2014. november 19. 22:12 - Macska_fogó

Hogyan segítsünk a környékünkön élő kóbor macskákon?

Lucky-t a napló ideje szerint most már egy hónapja etetem, mindig egyre közelebb férkőzve hozzá. Minden este ugyanott, nagyjából ugyanakkor mentem, és mindig ott maradok, ameddig megeszi a vacsoráját. Minden alkalommal kicsit közelebb enged, és ha egyszer-egyszer túl közel megyek és elfut, akkor miután hátrálok kicsit, ismét visszatér. 

WP_001579.jpg

Ekkor már teljesen mellettem eszik, sőt, utána mosakodik is. Evés közben próbáltam simogatni, amit először nem értett, valószínűleg korábban nem volt ilyenben része. De szép lassan haladtunk, és egyre több simit engedett, a végén már kifejezetten kérte :)

A nemét azonban még mindig nem tudtam. Mivel nem örült volna neki, ha megfogom a farkát, és elkezdem nézegetni a fenekét, más módszert kellett találnom. Ráadásul este találkoztunk csak, ez is nehezítette a dolgot. Úgyhogy egyszer, mikor éppen evett, mögé tettem vakura állítva a fényképezőt, és lefotóztam :D Innen tudtam, hogy kissrác :) 

WP_001562.jpg

A cicák nemét nehezebb megállapítani, mint a kutyákét, főleg fiatal korban. Általában igaz, hogy a nőstények esetében a "nyílások" közelebb vannak, a kandúroknál pedig a lenti cucc hosszúkás. Lásd a mellékelt ábrát.

1326196940_83.jpg

Egyre jobban kötődik hozzám, minden este vár, és rohan elém. Nem lesz ez így jó, a végén még én is elkezdek kötődni hozzá... A következő részben már két hónapja fogom etetni, és nagyon is be fogja bizonyítani minden este, hogy nem csak megbízik bennem, de mennyire ragaszkodik már hozzám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemacicamat.blog.hu/api/trackback/id/tr796917149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása